Wwszystkie platformy reklamowe typu Google, Facebook, czy afiliacje dążą do jednego: abyś wydawał więcej na reklamę bez względu czy to ci się opłaca czy nie. Dlatego najważniejszym zadaniem

Stary dobry e-mail może nie jest tak seksowny jak najnowsze trendy i social media ale jest skuteczny jak nic innego, co pokazuje poniższy przykład, średnia konwersja e-commerce uzyskiwana z wysyłanych maili to ponad 5% i jest nieosiągalna żadnym innym sposobem. Email nadal uzyskuje się najwyższe konwersje w sklepach ponieważ:

  • 99.9 % klientów posiada skrzynkę i codziennie sprawdza
  • żywotność maila w porównaniu z innymi kanałami jest gigantyczna, aby e-mail umarł musi zostać zabity (skasowany przez użytkownika) a do chwili kiedy sam odbiorca tego nie zrobi to mail cierpliwie na niego czeka co potwierdzają zakupy nawet 1-2 miesiące po wysłaniu maila

Jak zbudować dobrą bazę

Strategii budowania list email marketingowych jest kilka a w różnych branżach jedne działają szybciej a inne wolniej.  Inne będą działały na klienta detalicznego a inne na pozyskiwanie leadów do firm w sektorze B2B. Każdego dnia przez Twój sklep i strony przechodzą potencjalni klienci. Twoim zadaniem jest nawiązanie relacji i udzielenie pomocy. Zapomnij o sprzedawaniu na etapie pozyskiwania maili. DAWAJ DAWAJ DAWAJ a potem PROŚ.

Najczęściej w sklepach internetowych używamy systemu mailingowego MAILER LITE z 2 powodów:

  1. na starcie jest całkowicie bezpłatny do momentu aż uzyskasz 1000 adresów w bazie
  2. jest najprostszy w użyciu i każdy dosłownie w 5 minut może stworzyć newsletter

Przykład poniżej pokazuje sklep z bazą na poziomie 50000 adresów email, koszt utrzymania Mailer Lite to 120 zł miesięcznie a sprzedaż za pomocą MAILER LITE sięga nawet 30 000 zł / miesięcznie.

URUCHOM DARMOWE KONTO MAILER LITE DO 1000 ADRESÓW

WSPARCIE PO SZKOLENIU

Każdy UCZESTNIK szkoleń otrzymuje bezpłatnie 12 miesięcy wsparcia doświadczonego e-commerce managera

Poznaj historie sukcesu innych sklepów internetowych, które powstały po szkoleniu e-commerce.

Efekty po szkoleniu